0

FAQ

Veel gestelde vragen:

Waar kan ik jullie vinden?
U vindt ons binnen de vesting van Willemstad aan de binnenhaven naast de molen.

Op zondagmiddag is Willemstad ’s zomers afgesloten voor verkeer. Kan ik wel bij jullie terecht?
Van 1 april tot 1 oktober is de vesting van Willemstad afgesloten voor gemotoriseerd verkeer van 13.00  – 17.00 uur.
Wanneer u dan bij ons een huur reddingsvlot of reddingsvlot ter keuring wil brengen of ophalen kunt u bij ons in de winkel een pas lenen,
zodat u met de auto onze winkel kunt bereiken.
Uiteraard is deze mogelijkheid er ook als uw aankopen te zwaar van gewicht of omvang zijn om mee naar de auto te nemen wanneer deze buiten de vesting geparkeerd staat.

Kan ik ook een artikel bestellen uit jullie assortiment wat niet in de webshop staat?
Via het bootschappenlijstje kunt u extra producten toevoegen aan uw bestelling.
Zodra we uw bestelling ontvangen hebben nemen we contact met u op over de prijs en de nog te betalen kosten van het boodschappenlijstje.

Ik heb al besteld en betaald, kan ik nog iets wijzigen/annuleren?
Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op of vul het contactformulier in.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen als ik een artikel uit de webshop bestel?
Voor elk pakket rekenen wij €6,95 verzendkosten.

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Wanneer een product op voorraad is en voor 15.00 uur is besteld, wordt deze dezelfde dag nog verzonden.
Als het product op korte termijn niet leverbaar is nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik wil mijn pakket retourneren, kan dat?
Het is mogelijk artikelen te ruilen of terug te brengen binnen 14 dagen. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Voorwaarde om het aankoopbedrag terug te krijgen is dat de artikelen in originele staat en originele verpakking terug zijn ontvangen op ons adres in Willemstad. Wanneer u per post retourneert graag onder vemelding van uw naam en ordernummer. Na ontvangst wordt het aankoopbedrag binnen 2 weken op uw rekening teruggestort.

Hoe werkt de klantenpas precies?
In de winkel kunt u gratis een klantenkaart aanvragen.
U krijgt van ons een persoonlijke pas waar we uw gegevens op registreren binnen ons kassasysteem.
Wanneer u uw pas laat scannen voor afrekenen worden uw aankopen bij ons geregistreerd en uw
 uitgaven (boven de €15,00) automatisch bij elkaar opgeteld. 

Wanneer uw ‘spaarsaldo’ is opgelopen tot €450,- (aanbiedingen en acties worden hier niet bij opgeteld) krijgt u direct van ons een klantenpas kadobon ter waarde van €25,00 welke vrij besteedbaar is binnen ons assortiment. Wijzigingen voorbehouden.

Zijn er nog meer voordelen aan deze klantenpas?
Buiten het sparen voor de kadobon van 25,00 worden uw aankopen tevens geregistreerd, waardoor we altijd de kassabon terug op kunnen roepen voor u. Altijd handig in geval van garantie! 
Verder bent u altijd als eerste op de hoogte van aantrekkelijke aanbiedingen en leuke acties wanneer we ook uw e-mailadres geregistreerd hebben op de pas.